




Kanada’da yapılan bir araştırmada yabanmersini suyunun şeker hastalığının ilerlemesini durdurduğu belirlendi. Buluş sayesinde diyabetle savaşta yeni bir dönemin kapıları açıldı
Bazı yörelerde çay üzümü olarak da bilinen yabanmersinin, şişmanlık ve şeker hastalığına iyi gelebileceği açıklandı. Montreal Üniversitesi Eczacılık Fakültesi öğretim üyelerinden Pierre Haddad, bir süreden beri üzerinde çalıştığı bilimsel araştırması ile ilgili yaptığı açıklamada, yabanmersini suyunun şeker hastası farelerde hastalığın ilerlemesini durdurduğunu söyledi.
Yabanmersini suyunu, aynı meyvenin yapraklarından elde ettiği bir bakteri ile transformasyona tabii tuttuğunu anlatan Profesör Pierre Haddad, bu sayede son derece gelişmiş ve etkili bir antioksidan bulduğunu belirtti.
Elde ettiği antioksidanı, ileri derece şeker ve şişmanlık hastası olan fareler üzerinde denediğini ifade eden Haddad, farelerdeki kritik değerlerde seyreden kan şekeri seviyesinin normale döndüğünü ve ayrıca şişmanlığın ilerlemesinin de yavaşladığını kaydetti. Profesör Haddad, yabanmersini suyunun kan şekeri seviyesi ve şişmanlığı önlemesinin bilimsel değerlerini belirleyebilmek için biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu ve bu aşamanın tamamlanmasının ardından denemenin insanlar üzerinde yapılacağını sözlerine ekledi. • AA MONTREAL
3 günde 5 istasyon soydular
Askeri personel taşıyan minibüs devrildi
Zincirleme kaza TEM'i trafiğe kapattı
PKK operasyonunda 3 kişi tutuklandı
Konya'da yolcu otobüsü devrildi
Yargı affetti okul cezalandırdı
Cinayetten müebbet istenen kızlar 4 yıl sonra ...
590 bin lira haftaya devretti
Zabıtaya silahlı saldırı
İDO'dan sefer iptalleri